»Mene na žalost ne bo več tu, vendar Hagrid pa bo.«
»To, kar je Margot dosegla kot igralka, je res neverjetno.«
»Nikoli nisem razmišljal, ali razumejo, kar počnem ... Čustveni odziv je vse, kar je pomembno – dokler obstaja občutek komunikacije, sploh ni potrebno, da je razumljena.«
»Ta glasba prav na začetku velike spremembe za Coltrana. (...) Z vidika intenzivnosti, ki je tradicionalno povezana s klasičnim Coltranovim kvartetom, je to predhodnik.«
»Hvala, ker ste spremenili igro.«
»Moj največji vpliv je bil John Coltrane. Kar zadeva saksofon, je bil kot bog, bil je kot gospodar, in to me je privedlo sem, kjer sem. Tip glasbe, ki jo je igral, in naslovi pesmi, vse to je bilo zares pomenljivo in prav to me je privedlo sem. Ko sem enkrat razumel, kaj je A Love Supreme, prav to je bil ta klic.«
»Ljudje slišijo 'barbika' in avtomatično mislijo, da vedo, za kakšen tip filma bo šlo. Potem pa slišijo, da ga bo režirala Greta Gerwig in zanj napisala tudi scenarij, pa se takoj popravijo, češ, no, mogoče pa ne vem.«
»Alice Coltrane sem kot šestnajstletnik spoznal na koncertu festivala Ravinia v okolici Chicaga. Izmenjala sva si naslov in si pisala. Njena umetnost je vplivala na številne glasbenike in poslušalce, mene pa neizbrisno zaznamovala. Navdahnila me je z duhovno in estetsko odprtostjo, ki jo še vedno skrbno negujem. Ta projekt je moja osebna počastitev velike osebnosti, ki je najstniku omogočila, da stopi na pot odkrivanja, čudenja in iskanja lastnega glasu.«
»Z naskokom najslabši film v karieri Romana Polanskega.«
»Ljudje na splošno slišijo Barbika in si mislijo, da vedo, kakšen bo film, potem pa slišijo, da Greta Gerwig piše scenarij in ga režira, in si rečejo, 'Oh, no, mogoče pa vem.'«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju